جلسه انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم آقای دانشی

جلسه انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم آقای دانشی

.

.

.

.

در این دیدار آقای سبحانی نسب رئیس انجمن کودک و نوجوان ناشران استان قم گزارش کاملی از عملکرد انجمن را ارائه داد.

ایشان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه کودک و نوجوان گفت: بعضی از همکاران ما در آمریکای لاتین و برزیل در زمینه کار کودک فعالیت جدی دارند و بسیاری از کتب کودک به زبان اسپانیایی و پرتقالی ترجمه شده ، همچنین بعضی از کتابهای کودک ناشران استان قم به آموزش و پرورش بعضی از کشورهای حاشیه خلیج فارس راه یافته است .

آقای سبحانی نسب در ادامه اهداف انجمن را شرح داد و آن را در سه حوزه هدایت همایت و نظارت بر کتابهای کودک و نوجوان خلاصه کرد وی یکی دیگر ازاهداف انجمن را کمک به ارتقاء سطح کیفی مجلات کودک استان قم دانست .

ایشان با تاکید به اهمیت کار کودک و مشکلات پیش روی آن خواستار حمایت جدی مسولان شد،
رئیس انجمن کودک و نوجوان ناشران استان قم، نبود بودجه و مکانی خاص برای برگذاری نمایشگاه دائمی کتاب را از جمله نیازهای ضروری انجمن برشمرد وی در ادامه یکی دیگر از خواسته های انجمن را بر پایی نمایشگاه های استانی عنوان کرد.

پس از آن آقای دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم به بیان نقطه نظرات خود پرداخت
ایشان مساله اطلاع رسانی و تبلیغات را برای انجمن امری حیاتی دانست و تاکید بسیاری بر استعداد یابی نمود و گفت اگر استعدادها شناسایی شوند شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود.
آقای دانشی در پایان اظهار امیدواری کرد که می توان رایزنی هایی در سطح دستگاههای دولتی و وزارتخانه ها در راستای تحقق اهداف انجمن صورت داد، ایشان در ادامه از برگذاری نمایشگاههای استانی نیز استقبال کرد و قول مسائدت داد .

keyboard_arrow_up